Tuesday, August 21, 2012

Beraya di brisbane




salam raya..sory if ada typo error..dok menaip dgn tab ni bkn mudah.... 2nd raya pagi la dh sampai kl central. check in then ke klia. next 7 days will be spending di australia. dulu masa ke nz, x de duit n masa nk dtg...ada peluang conference ica ni dgn duit uitm partly dpt la merasa dtg. 8 jam yg memenatkan......apa tak nye..org dok blkg asyik bckp je...x tido. hope blik nnti x de la dok ngan org gitu, org amik ubat bior tido. hihi

now dh end winter, brisbane x sejuk sgt. dok di umah kwn di yeronga. x jauh dr tpt conference.

as for kids di rumah, they are upset sbb mama x de masa raya...next week kita raya ya..

esk dan lusa conf, then friday fly ke melbourne for another 3 days. back to msia on monday...

No comments:

5 years

I'm back The last post was on 2015. Now dah 2020. I guess there are so many things in my head and I need somewhere, where I can write ...