Friday, October 31, 2008

A reward to me!

Last week's event was a successful one. so this morning, i reward myself with a breakfast at DOME, KLCC. cheh!.. hiiihi.. actually jem sgt nak p work td slps htr huby work, so melencong la kat klcc. pas makan, jalan2 beli lipstik di guardian and vitamin evening primrose. pastu baru p work...(walau keje berlambak waiting di ofis)-we should find time for ourselves!.. kena ingat tu..jgn asyik nak keje aje sampai keperluan diri utk rehat, dan bergumbira dilupakan...

Life is short. jgn asyik dibebani kerja sampai lupa pada hal yg lain. kerja memang tak akan habis2. after one to another. i always reward myself dengan something that i like whenever i reached my target.. it works well with me!.. dah la ahad nie kena kerja.. invigilate exam..lemah tul..ttp itu ler yg 'manis' nye jd lecturer nie.. besides other keje2 yg 'manis' yang lain!

GTG.. nak sambung lagi, kerja!

-adios-

looking forward for tomorrow... intan..hanya kau yg tahu!

No comments:

5 years

I'm back The last post was on 2015. Now dah 2020. I guess there are so many things in my head and I need somewhere, where I can write ...